Aims and Scope
The Canadian Journal for the Scholarship of Teaching and Learning is a peer reviewed, trans-disciplinary, open-access electronic journal created and supported by the Society for Teaching and Learning in Higher Education. The Journal accepts submissions from academic professionals working to understand and enhance learning through systematic scholarly inquiry: articles relevant to the Canadian context, that shed new light on the teaching and learning interests of post-secondary education in Canada, including quantitative and/or qualitative research reports and essays examining issues in the scholarship of teaching and learning. Note: The information contained on this page was developed by the CJSoTL Editorial Board members and the content is taken from the journal’s website. Less
저널 사양
Indexed in the following public directories
Web of Science
DOAJ
- 출판사SOC TEACHING & LEARNING HIGHER EDUCATION
- 언어English,French
- 발행 주기Irregular
- 발행 횟수8
- 리뷰 프로세스Peer review
- 언어English,French
- Society/Institute/SponsorSociety for Teaching and Learning in Higher Education
- 발행 주기Irregular
- 발행 시작년도2010
- 저널 사이트
- Other charges
- 발행 횟수8
- 편집팀 정보
- 리뷰 프로세스Peer review
- 리뷰 정보
- 저자 지침
- 저작권 상세
- 저작권 정책Sherpa/Romeo
- 라이선스 유형Publisher's own license
- OA 정보
최신 출판 논문
자주 묻는 질문(FAQ)
언제부터 CANADIAN JOURNAL FOR THE SCHOLARSHIP OF TEACHING AND LEARNING가 퍼블리싱을 시작했나요? 
CANADIAN JOURNAL FOR THE SCHOLARSHIP OF TEACHING AND LEARNING는 2010부터 현재까지 게시되고 있습니다.
얼마나 자주 CANADIAN JOURNAL FOR THE SCHOLARSHIP OF TEACHING AND LEARNING가 게시되나요? 
{PH}가 Irregular로 게시되었습니다.
CANADIAN JOURNAL FOR THE SCHOLARSHIP OF TEACHING AND LEARNING의 게시자는 누구인가요? 
CANADIAN JOURNAL FOR THE SCHOLARSHIP OF TEACHING AND LEARNING의 게시자는 SOC TEACHING & LEARNING HIGHER EDUCATION입니다.
저널의 목표와 CANADIAN JOURNAL FOR THE SCHOLARSHIP OF TEACHING AND LEARNING의 범위는 어디에서 찾을 수 있나요? 
CANADIAN JOURNAL FOR THE SCHOLARSHIP OF TEACHING AND LEARNING의 목표 및 범위에 대해서는 위 페이지의 섹션을 참조하세요.
에디티지에서 CANADIAN JOURNAL FOR THE SCHOLARSHIP OF TEACHING AND LEARNING의 저널 메트릭을 보려면 어떻게 해야 하나요? 
CANADIAN JOURNAL FOR THE SCHOLARSHIP OF TEACHING AND LEARNING 메트릭에 대해서는 위 페이지의 섹션을 참조하세요.
CANADIAN JOURNAL FOR THE SCHOLARSHIP OF TEACHING AND LEARNING의 eISSN 및 pISSN 번호는 무엇인가요? 
eISSN 번호는 1918-2902이고 pISSN 번호는 CANADIAN JOURNAL FOR THE SCHOLARSHIP OF TEACHING AND LEARNING의 경우 1918-2902입니다.
내 연구에 적합한 저널을 찾는 것이 왜 중요한가요? 
올바른 저널을 선택하면 연구가 가장 관련성이 높은 독자에게 도달할 수 있으며, 따라서 학술적 영향력과 해당 분야에 대한 기여도를 극대화할 수 있습니다.
저널 선택이 제 학업 경력에 영향을 미칠 수 있나요? 
물론입니다. 평판이 좋은 저널에 출판하면 학술적 프로필이 향상되어 보조금, 종신 재직 및 기타 직업적 기회에 대한 경쟁력을 높일 수 있습니다.
영향력이 큰 저널만 타겟팅하는 것이 바람직합니까? 
영향력이 높은 저널은 가시성이 높지만, 경쟁이 치열한 경우가 많습니다. 저널의 영향력 지수와 논문이 채택될 가능성의 균형을 맞추는 것이 중요합니다.