CANADIAN JOURNAL FOR THE SCHOLARSHIP OF TEACHING AND LEARNING

eISSN: 1918-2902pISSN: 1918-2902
JournalOpen Access

타겟저널 가이드에 맞추는 저널포맷팅

전문가들이 직접 저널양식 가이드라인에 맞게 모든 요소들을 맞추어 게재 성공률 향상!

Aims and Scope

The Canadian Journal for the Scholarship of Teaching and Learning is a peer reviewed, trans-disciplinary, open-access electronic journal created and supported by the Society for Teaching and Learning in Higher Education. The Journal accepts submissions from academic professionals working to understand and enhance learning through systematic scholarly inquiry: articles relevant to the Canadian context, that shed new light on the teaching and learning interests of post-secondary education in Canada, including quantitative and/or qualitative research reports and essays examining issues in the scholarship of teaching and learning. Note: The information contained on this page was developed by the CJSoTL Editorial Board members and the content is taken from the journal’s website. Less

저널 사양

Indexed in the following public directories

  • Web of Science Web of Science
  • DOAJ DOAJ
개요
  • 출판사
    SOC TEACHING & LEARNING HIGHER EDUCATION
  • 언어
    English,French
  • 발행 주기
    Irregular
  • 발행 횟수
    8
  • 리뷰 프로세스
    Peer review
일반 정보
  • 언어
    English,French
  • Society/Institute/Sponsor
    Society for Teaching and Learning in Higher Education
  • 발행 주기
    Irregular
  • 발행 시작년도
    2010
  • 저널 사이트
출판 세부 정보
편집 리뷰 세부 정보
저자 필요 정보
닫기

최신 출판 논문

자주 묻는 질문(FAQ)

언제부터 CANADIAN JOURNAL FOR THE SCHOLARSHIP OF TEACHING AND LEARNING가 퍼블리싱을 시작했나요? Faqs

CANADIAN JOURNAL FOR THE SCHOLARSHIP OF TEACHING AND LEARNING는 2010부터 현재까지 게시되고 있습니다.

얼마나 자주 CANADIAN JOURNAL FOR THE SCHOLARSHIP OF TEACHING AND LEARNING가 게시되나요? Faqs

{PH}가 Irregular로 게시되었습니다.

CANADIAN JOURNAL FOR THE SCHOLARSHIP OF TEACHING AND LEARNING의 게시자는 누구인가요? Faqs

CANADIAN JOURNAL FOR THE SCHOLARSHIP OF TEACHING AND LEARNING의 게시자는 SOC TEACHING & LEARNING HIGHER EDUCATION입니다.

저널의 목표와 CANADIAN JOURNAL FOR THE SCHOLARSHIP OF TEACHING AND LEARNING의 범위는 어디에서 찾을 수 있나요? Faqs

CANADIAN JOURNAL FOR THE SCHOLARSHIP OF TEACHING AND LEARNING의 목표 및 범위에 대해서는 위 페이지의 섹션을 참조하세요.

에디티지에서 CANADIAN JOURNAL FOR THE SCHOLARSHIP OF TEACHING AND LEARNING의 저널 메트릭을 보려면 어떻게 해야 하나요? Faqs

CANADIAN JOURNAL FOR THE SCHOLARSHIP OF TEACHING AND LEARNING 메트릭에 대해서는 위 페이지의 섹션을 참조하세요.

CANADIAN JOURNAL FOR THE SCHOLARSHIP OF TEACHING AND LEARNING의 eISSN 및 pISSN 번호는 무엇인가요? Faqs

eISSN 번호는 1918-2902이고 pISSN 번호는 CANADIAN JOURNAL FOR THE SCHOLARSHIP OF TEACHING AND LEARNING의 경우 1918-2902입니다.

내 연구에 적합한 저널을 찾는 것이 왜 중요한가요? Faqs

올바른 저널을 선택하면 연구가 가장 관련성이 높은 독자에게 도달할 수 있으며, 따라서 학술적 영향력과 해당 분야에 대한 기여도를 극대화할 수 있습니다.

저널 선택이 제 학업 경력에 영향을 미칠 수 있나요? Faqs

물론입니다. 평판이 좋은 저널에 출판하면 학술적 프로필이 향상되어 보조금, 종신 재직 및 기타 직업적 기회에 대한 경쟁력을 높일 수 있습니다.

영향력이 큰 저널만 타겟팅하는 것이 바람직합니까? Faqs

영향력이 높은 저널은 가시성이 높지만, 경쟁이 치열한 경우가 많습니다. 저널의 영향력 지수와 논문이 채택될 가능성의 균형을 맞추는 것이 중요합니다.